דוגמאות מהשטח בעולם הפרסום הדיגיטלי, ומסקנות פרקטיות לביצוע מיידי.
*מספר המקומות מוגבל
דוגמאות מהשטח בעולם הפרסום הדיגיטלי, ומסקנות פרקטיות לביצוע מיידי.
סודות מחתרתיים ועדכניים בעולם השיווק והטכנולוגיה למינוף יכולות העסק בעולם הדינאמי.
נדבר על ביזנס, יזמות ומיינדסט בזירה הדיגיטלית.
תובנות משותפות כיזמי העולם החדש ועוד.
עולם הפרסום והדיגיטל – מתפתח ומשתנה בקצב מסחרר.
אם אתה מפרסם או שפרסמת בעבר את העסק ברחבי הרשת (פייסבוק,אינסטגרם,גוגל, טיקטוק, יוטיוב וכו׳)
אבל התוכניות לא הלכו כמו שציפית.
הקמפיינים לא היו יציבים, או שהלידים היו אדישים ושרפו זמן ואנרגיה לצוות.
אז הגעת למקום הנכון.
ראה זאת כהזמנה אישית להצטרף לניוזלטר הסודי שלנו ולהיחשף לידע פרקטי בזירה הדיגיטלית הדינאמית.
כידוע לכולנו – עולם הדיגיטל, הוא החזית של המאה ה-21 ועשה מהפכה בעולם העסקים החדש. פרסום ממומן, רשתות חברתיות, מכירות אונליין, בינה מלאכותית, מערכות ותוכנות שונות. הדור החדש – מבין את העוצמה, אבל לא עומד בקצב השינויים הדינאמיים. זה רק הולך ומתקדם.
מטרת מועדון המנכ״לים הוא להדביק את הפער, להשאר עדכניים, ללמוד מטעויות וגם מהצלחות של אחרים. ולהפיל לך בתור מנכ״ל של המאה ה-21 תובנות ואסימונים שייקחו את החברה שלך 20 צעדים קדימה.
השם שלי הוא תומר זכאי, ואני הבעלים של מיינד גרופ. הכוללת בתוכה מספר פעילויות בעולם הדיגיטל.
במהלך ה-10 השנים האחרונות, אני והצוות הסתכלנו מתחת למכסה המנוע של למעלה מ-1,000 עסקים.
ראינו נזילות שמן (לקוחות בורחים), בעיות בזרימת אוויר (תזרים מזומנים בעייתי) ואפילו פנצ׳רים (מוכרים לכל אחד בכל מחיר), מבין כל הבעיות האלו.. שום דבר לא משתווה לבעיה העיקרית מכל: מנגנוני השיווק שלהם בדיגיטל, חלשים.
מטרת המועדון והניוזלטרים היא לחשוף אותך כבעל עסק המעוניין להמשיך לצמוח, לשיטות שיווק, מכירות, מיינדסט יזמי ועוד.