שיחת הכרות קצרה – נבין מי אתם ומה הייחודיות שלכם
שיחת הכרות קצרה – נבין מי אתם ומה הייחודיות שלכם
בניית אסטרטגיה – נגדיר יחד את המסר והקהל שלכם
צילומים באולפן שלנו – ניצור תוכן שמדבר בדיוק בשפה שלכם
בניית קמפיין – נכין את כל מה שצריך כדי להגיע ללקוחות הנכונים
יוצאים לדרך – מתחילים לקבל פניות מלקוחות שמחפשים בדיוק אתכם
לימוד (Educate)
לספק ידע וערך
השלב הזה יוצר את הבסיס לכל מערכת היחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים. מתן ידע וערך בצורה חכמה יכול לבסס אותך כמומחה בתחום, להעניק ללקוחות תחושה של אמון וביטחון, וליצור עניין ראשוני בשירותים שאתה מציע. המטרה כאן היא לא רק ללמד משהו חדש אלא לגרום ללקוחות להרגיש שמקבלים תובנות וכלים ייחודיים שעוזרים להם להתמודד עם אתגרים אמיתיים.
חיבור (Connect)
יצירת חיבור משמעותי ללקוחות פוטנציאליים
חיבור אמיתי ללקוחות הוא לא רק על העברת מסרים, אלא על יצירת מערכת יחסים. עלינו לבנות אמון ולתת ללקוחות הפוטנציאליים תחושה שהם לא רק מקבלים ערך, אלא שגם מבינים אותם, קשובים לצרכים שלהם, ושיש לנו פתרון אמיתי לבעיות שלהם. השלב הזה קריטי, כי חיבור רגשי נכון יוביל לקשר עסקי מוצלח.
הצעה (Offer)
הנעה לפעולה עם הצעה חזקה. בשלב הזה, לאחר שבנינו אמון עם הלקוח הפוטנציאלי (Educate) ויצרנו חיבור רגשי (Connect), הגיע הזמן להוביל אותו לפעולה באמצעות הצעת מכר ממוקדת ומפתה.